Thursday, June 25, 2009

台湾にいってきました!!I Went to Taiwan!

Last week, I went to Taiwan to visit my friends. It was my first time visiting this country. I had an awesome time there. My favorite part of the trip was enjoying the delicious Taiwanese food. The flavors were very similar to Japanese foods. Here is a sample of the kinds of meals I ate while there.
My second favorite part of the trip was having a Taiwanese massage. It was so cheap! 90 minutes cost only 3000yen. The masseuse was very talented and courteous.
I got to visit Kaoshoun, and next time I want to visit Taipei. Taiwanese people were so friendly and I highly recommend visiting their country. Perhaps I will start learning to speak Taiwanese!


先週、友達に会いに台湾にいってきました!!
もちろん初めての台湾、感想は簡単にいうと、台湾最高です。
一番のお気に入りは、食べ物、日本人にも食べやすい、料理ばかりです。
ちょっと写真で紹介しますね!!
2番目のお気に入りは、マッサージ!!安いです!!90分で3000円くらいです。
しかも、かなり丁寧に指圧してくれます!!
僕が訪れたのは、高雄ですが、今度は台北にもいってみたいですね!!
しかも、台湾の人はとてもフレンドリー!!
是非、お勧めします!!ちょっと台湾語勉強しようかなって思ってます!!

No comments:

Post a Comment